niedziela, 7 kwietnia 2013

Banan, mleko, czekolaaaaaaaaadaaaaa!

                                 Leniwa to i bywam. Jestem. 
Ale tak  mnie inspirujecie od samego rana, że nawet śniadanie nieco inne niż zawsze. Proste, smaczne i szybkie- a to też ważne. Lubicie czekoladę? Zgaduję, że tak :) Dzisiaj pozwoliłam sobie na odrobinę słodkości. Przepis banalny, jak to u mnie zazwyczaj :) Potrzebny będzie blender, 2 banany (dla jednej osoby, chyba że tylko ze mnie taki łakomczuch), mleko i czekolada (w moim przypadku oczywiście ułatwienia w 100%, bo użyłam zwykłej czekolady do smarowana na kanapki). Specjalistką nie jestem, ale podejrzewam, że taki dodatek do śniadania zadowoli każdego niejadka, więc jeśli takowych lokatorów posiadacie, to zafundujcie im iście królewskie rozpoczęcie dnia . Wszystko blendujemy/ miksujemy a później to już tylko leżymy cały dzień na kanapie i delektujemy się słodkim niedzielnym lenistwem, tego Wam życzę :)








SMACZNEGO KOCHANI




Sysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :) Jeśli komentujesz anonimowo, to bardzo proszę podpisz się imieniem, chętnie także odwiedzę Twojego bloga, jeśli podasz adres:)