sobota, 6 kwietnia 2013

Ostre Leczo na początek :)

Cześć Wszystkim! (czy komukolwiek)
To mój pierwszy post, więc co by trochę zintegrować się z przyszłymi (mam nadzieję) czytelnikami, wypadałoby napisać jak tu trafiłam. Otóż: nie umiem gotować. Tak, NIE UMIEM, ale bardzo lubię :) Jestem studentką, uwielbiam kuchenne eksperymenty, a że jeszcze nikogo nie otrułam to może uda mi się zainspirować inne studentki/studentów, którym przyszło zmierzyć się z własna kuchnią. Podobno najlepiej wychodzą mi makarony w różnych wydaniach, więc spodziewajcie się! :)
Dzisiaj prezentuję leczo na ostro (kocham ostre potrawy!!!). Do dzieła więc!





Składniki:
papryka czerwona
2 cebule
kukurydza
laska kiełbasy
2 parówki
koncentrat pomidorowy
śmietana 200 ml
ostra papryka mielona
pieprz mielony
sól
majeranek
ser
olej








Sposób przygotowania:
Paprykę i cebulę posiekać na drobne (w miarę :P ) kosteczki, tak samo zrobić z kiełbasą oraz parówkami. Ja z papryki zawsze wycinam biały środek. Nie wiem czy powinno się tak robić, ale i tak go wycinam :)
Na rozgrzanym na patelni oleju podsmażyć najpierw cebulę, tak aby nabrała złocistego koloru, następnie dorzucic na patelnię paprykę. Przyprawić według własnego gustu (ja daję sporo majeranku i papryki ostrej). Później należy dodać mięso. Kiedy już się lekko zarumieni czas by do dania dołączył koncentrat a następnie śmietana. i znów koncentrat ( ja do dania użyłam 1,5 małego słoiczka). Na chwilę na patelnie powinna trafić także kukurydza oraz starty ser. Ser nie jest tu konieczny, ale ja preferuję jego obecność, bo lubię kiedy ostre potrawy lekko się "ciągną"
SMACZNEGO KOCHANI !!! :)













Sysia

22 komentarze:

  1. Ten pusty talerz świadczy o tym, że leczo było pyszne:)gratulacje, tez lubię potrawy na ostro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie umiałam gotować...pamiętam jak mój tata przed moją wyprowadzką z domu mówił do mojego męża ..ze jest ciekawy co ja będę jemu gotować haha..Dawno nie jadłam leczo...moja młodsza córka uwielbia makarony..więc będę zaglądać..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne leczo :) ja bardzo lubię, mój mąż zdecydowanie - nie, dlatego niestety nie robię :)
    p.s warto dodać na bloga opcję - zostania obserwatorem .

    OdpowiedzUsuń
  4. witamy nową blogerkę!! :) Zgadzam się z Myszką, dodaj sobie opcję obserwowania, bardzo chętnie będę zaglądać :)
    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za pełne ciepłych słów komentarze i jakże cenną radę z obserwowaniem! Jesteście wspaniałe :))!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcie - to z papryką i nożem - świetna zapowiedź OSTREGO dania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na ostro i ja lubię :)
    powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię ostre potrawy, leczo jest jedną z nich ;) Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OO moja babcia robiła pyszne leczo! POWODZENIA :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że nigdy nie robiłam.... A prawdziwe leczo to sztuka..:)Wygląda naprawdę apetycznie i te składniki...:) W dzieciństwie nie przepadałam, ale składniki są u mnie na TAK!!!. Jak zrobię to się z pewnością pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię leczo, ale z ostrej papryki bym zrezygnowała. Z całą resztą na pewno wyśmienite danie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smacznie wygląda :) Dawno nie robiłam leczo..

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie umiem gotowac ale cale szczescie moj facet owszem;) dziekuje za komentarz,dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. proste dania są najsmaczniejsze, leczo wygląda apetycznie. lubię ostre potrawy, życzę powodzenia !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ostrego to ja nie lubie, a wersji lagodnej to juz chyba nie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ostre dania i makarony więc z przyjemnością coś podpatrzę!
    Witam w blogosferze! Baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię leczo!
    Powodzenia i witam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj lecza już dawno nie jadłem, następnym razem ser na pewno w nim wyląduje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojojoj musze tu wpadać! obserwuje bo zapowiada się ciekawie :D

    dziś zapraszam na kurczaka curry!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :) Jeśli komentujesz anonimowo, to bardzo proszę podpisz się imieniem, chętnie także odwiedzę Twojego bloga, jeśli podasz adres:)